Lite bilder huller om buller på grund av datafel!


Vid hamnen i auckland!

vårat förra rum på base i auckland!


Skytower!


Ute med delfinbåten!










cyklar till affären i Paihia!


Är johan lite lönnfet?


Så långt ner är de till stranden!


vårat rum här i pahia!
ett litet instick bara, Johan och jag som är 2 stycken får sova i 1 bäddarna medans en tjock tjej sover i dubbelsängen under oss, det kallar vi rättvisa!


Chillaxing in the Kajak


Kajak tur som vi gjorde idag, och nej mamma (Carina) vi blev inte guidade vi åkte ut på vattnet själva! mohahahahahahaha!

Här paddlade vi till en liten Ö som låg ute på havet, som var ett natur reservat





Här är bussen vi åker runt i, i övermorgon beger vi oss ner till Rotaroua där det finns massa varma källor etc!








Här slet jag av båda korsbanden när jag brottades med dubbel Marrians dödstränade kaskelottvalar!


Vårt boende!






Detta är Gräddhyllan i Paihia, finns en del SJUKT nica hus, men det häftigaste tyckte vi är att precis bakom husen som ni ser börjar djungeln och den e så tät att det ser typ ut som en vägg av mossa!!!

Hinner inte skriva nå mer! Imorgon drar vi ut och ska försöka simma med delfiner igen och sedan kanske cykla till ett vattenfall mitt i djungeln!

Hare bra allihopa! Kramar!


Kommentarer
Postat av: Hille

Hej Fan va nice ! Vad sugen man blir. Kram kram från Hille

2010-03-09 @ 20:22:54
Postat av: Mamma Carina

Underbara bilder, ser att ni njuter!, men var är ni nu, har inte hört av er på 3 dagar.Jag hr försökt att ringa, men inget svar.

2010-03-11 @ 06:53:33
Postat av: Pappan Matte

Nu får ni lägga in lite mera bilder.

ha det kul här e det 32grader och sol

skönt va ha ha inte sant va

ha det

2010-03-11 @ 07:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0