KANSKE ETT JOBB!

Har kanske hittat ett jobb nu äntligen! Gjorde en long shot och skickade in lite uppgifter till eventpersonal.se, och fick ett mail knappt en dag senare att dem hade valt ut mig och 9-10 till att få chansen att åka på turné genom hela Sverige, under en månad! Tror dem ska välja ut ngra av oss efter vi har svarat nu, så jag vill inte hoppas för mkt, samt att det kommer vara sjukt jobbigt att vara ifrån Sabina under denna tiden, men tror att det kommer vara kul jobb! Jag tackade ja iaf, så nu får vi hålla tummarna och se vad som händer, om det går, åker jag den 15:e september och återkommer 15:e oktober!

Lite off topic, imorgon skall jag hoppa fallskärm om inget skiter sig med väder etc, det kommer bli sjuukt kul, skulle varit i Norrtälje först men det blev flyttat till typ Nyköping which suucks men vafan lite får man offra!

Tjenis Penis!

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0