hejhopp

oj nu har vi missat några dagar här ser ja..
Så i korta drag..
Johan jobba igår och idag. Igår var jag på arbetsförmedlingen och med johan på kvällen. Idag har jag lek med lisa. Vi har hälsat på i gamla skolan, hon skulle hämta sitt projektarbete å så passa vi på att hälsa på några lärare. Sedan gick vi en sväng i täby centrum för att bland annat hitta ett par jeans till lisa och en present till victoria. Efter det drog vi hem till mig för att se på film, Collateral med Tom cruise & Jamie Foxx, spännande och bra!

Vi har förresten typ både två fått jobb, alltså jag och johan, som vikarie på några olika dagis! Vilket i alla fall jag är väldigt glad över :) ! Så har alltså sprungit med cv lite här och där i början av veckan.
En del Idol tittande har det ju också blivit för våran del och jag ser fram emot kvällens avsnitt :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0