Jobb, Jobb, Jobb

Nu var det måndag igen och tillbaka till jobbet. Helgen har varit sjysst, och man har fått mycket gjort, känns ändå skönt att vara tillbaka på jobbet! Självklart känns det tungt att dra ifrån den mysiga sängen hemma och slita sig upp i ottan för att dra till jobbet och vara där i 9 timmar för att sen komma hem och behöva jobba lite hemmifrån, men är sjukt glad över att jag har ett sånt skönt crew på jobbet och att dagen går fort! För er som undrar så arbetar jag som Account Manager på ett företag som är lokaliserat i innerstan!

Ett litet instick är att jag har börjat lära mig spela Panflöjt vilket är Awsome, har lärt mig titanic låten vad nu den heter, my heart någonting, lite problematiskt att jag måste lära mig allt på gehör! =D

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0