ÅRE

 
Nu sitter vi och planerar resan till Åre, som vanligt kostar tåg biljetterna skjortan och skolan sabbar tiden ofc. Men sånt får man väl leva med antar jag. Vi kommer dra vecka 14 och självklart infaller nationella provet EXAKT den veckan, ångeeest! Som tur var är det på onsdagen så om man sticker på natten/kvällen på onsdagen kan man ju åka på torsdagen. Däremot fattar jag verkligen inte Sj asså, när dem säger "Res för endast 95 kr" De e ju inte en jävla resa som kostar 95 spänn, jag var inne och kollade nyss då hade man behövt pröjsa 463 kr på natten för en sittplats och det tog 8 TIMMAR! Va fan e de för en tid liksom! Jag har sånt där SJ Prio kort men har fan ingen aning om vad dem gör, dem verkar inte ge rabatt iaf, that's 4 sure!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh va roligt!

2009-05-26 @ 18:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0