Stockholm

Nu ska vi snart dra in till stan, Sabina skall köpa ett par nya converse och lämna tillbaka en bok som hon skulle ha till plugget... Jag sa för övrigt upp mig i fredags, så nu är jag arbetslös, men ska kirra ett nytt jobb så snabbt jag kan, måste ha cash u know! Vette fan om jag skall köpa ngt nu, har platerat in att köpa Iphone 3G S nästa månad och den e ju inte gratis! Får se om jag ens kommer ha råd med den nu när jag inte har ngt jobb men, annars får det vänta till månaden efter det... För övrigt är det så jävla segt att det börjar bli höst nu, känns som det hände över en natt. Satt nere i köket igår och kollade på tv och tittade ut varpå det var sjukt mörkt ute, och klockan var bara 21:00, NÄR FAN HÄNDE DETTA! Sen ere sjukt segt att loda runt med jacka överallt...

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0