jahapp....!

Jahapp då sitter ja här, själv igen! Johan är å jobbar å jag....jag borde väll söka jobb! Men lat som jag är så orkar jag inte! Helst vill ja in till stan å köpa en skinnjacka ,men är inte så skojigt själv!
Har i alla fall lyckats hitta 2 jobb ja ska söka .Det ena är Jysk där min kompis jobbar, så då är de ju lite större chans att ja får de jobbet. Ska dit i veckan när hon & chefen är där å lämna cv å prata. Sedan ska ja till en mataffär i näsbydahl där jag & framförallt johan känner en brud som jobbar, så ska lämna cv där också någon dag då hon är där!
Annars idag så ska ja väll ta å pallra mig hemåt, är hos johan just nu, å kanske dra en sväng till arbetsförmedlingen för att fixa något som ja fortfarande inte riktigt förstått va de är :) . /s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0