Skansen

VI fick ett litet infall att åka till skansken, detta berodde på att det finns lite rolig reklam på roslagsbanan som skansen satt upp, ni kanske har sett den också. Då blev vi sugna att dra dit, däremot fan vad de e dyrt asså det visste vi inte förens vi kom dit! Men de e ändå rätt mysig där inne + att det var sjukt fint väder!  =D Vi såg däremot inga björnar för dem låg och sov eller något... Här kommer några bilder från vårt besök!
 
Den här ekorren var helt sjukt tam! Man kunde klappa den och allt om den fick lite bulle då vill säga. Det visade sig däremot senare att den typ hade skabb vilket inte var så roligt eftersom jag hade pillat på den..!



Den här var också sjukt söt, det var en surrikat som trodde jag skulle mata honom när jag försökte fota honom, så han försökte krafsa efter min mobil och nosa på den!



Den här smaragdboan var inte så söt men den ser lite elak ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0