Nick Pitera



Här är en kille med flexibel röst det kan vi lova! Första gången jag kollade på den trodde jag nästan att det var fejkat. Men killen har en helt sjuk falsett. För er som vill kolla / lyssna kommer det coola ungefär efter 1 minut så är ni otåliga kan vi väl spola eller något. Han har fler videos med andra låtar som han sjunger också så det e bara youtuba er fram eller ngt. Bland annat sjunger han Whitney Houstons "I will always love you" som förövrigt är en sjukt bra låt, med as mycket kräm i! =D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tyvärr blev det inte Du som vann tävligen den här gången, men tack för att Du va med!

Jag kommer ha mer tävligar med smycken som jag gjort, så följ gärna min blogg med bloglovin så att att Du kan se mina nya tävligar.



http://www.bloglovin.com/blogg/47843



Tack igen.

Kram H♥

2009-02-17 @ 14:46:07
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0