Söndag

Var som sagt och tittade på telefon idag, kollade på HTC magic och Iphonen, och tror jag ska köra på Iphonen, ville ha den idag men det var typ 2-3 veckors väntetid!!!! >.<
Vi drog till Vallentuna och lämnade tillbaka filmer som vi lånade förra veckan på BOXX, det var "Gangs Of New York" och "Catch me if you can" båda var fett bra jag skulle lätt rateat dem 5:or båda men Sabina tyckte dem var 4:or typ... Vi ska snart till Arninge också och köpa lite naturgodis, och anledningen till att vi drar dit och gör de är pga att det kostar typ 12:90 hg på coop forum där ( Former B&W ) och på typ alla andra ställen kostar det typ 14:90 hg...

Anyhow, här kommer lite bilder vi knäppte nyss!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Iphone Johan!! Jag har beställt min lilla baby nu..

2009-08-23 @ 19:12:03
URL: http://thequeenofdiamonds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0